בנט: "בודקים אפשרות לרכוש תרופה לטיפול בקורונה"

    איתי גדסי No Comments on בנט: "בודקים אפשרות לרכוש תרופה לטיפול בקורונה"

    ראש הממשלה עדכן: "יתכן שישנה בשורה טובה בדמות תרופה לטיפול בקורונה. כבר בסוף השבוע, ביקשתי מהמערכת אצלנו ללמוד לעומק את נושא התרופה החדשה, ולבדוק רכש עבור מדינת ישראל"

    ראש הממשלה, נפתלי בנט צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL
    21:06
    11.05.24
    קובי פינקלר No Comments on אותרה מנהרת טרור דרכה תכנן החמאס לפעול נגד צה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נפתלי בנט, התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה להעברת התקציב בשבוע שעבר: "אנחנו נכנסים לשלב חדש. הממשלה על קרקע יציבה, הוסר סופית איום הבחירות – עכשיו הזמן לעבוד. אני מבקש שהיציבות הזאת, שהציבור כל כך חיכה לה, תשתקף במעשים של כולנו".

    "לכל אחד משרי הממשלה יש עכשיו תקציב, זה הזמן לתכנית עבודה מפורטת, להגדיר יעדים מדידים, לתכנן לוחות זמנים – ולהתחיל לעבוד", הוסיף ראש הממשלה. "אנחנו פה כדי לסייע בכל דבר, לתת גיבוי ותמיכה, בכל הכלים שעומדים לרשות ראש הממשלה ומשרד ראש הממשלה".

    לדבריו "המטרה שלנו היא יציבות ושקט בכל הדברים הלא חשובים, ותנופת עשייה אדירה בכל הדברים שבאמת חשובים ומעניינים את האזרח. אנחנו תכף נדון בכמה נושאים שקשורים לקורונה בישיבת הממשלה. בינתיים, מדינת ישראל היא אחת המדינות שמנהלות את המגפה בצורה הטובה ביותר בעולם".

    באירופה הדלתא משתוללת. אגב, אנחנו חולקים מידע ותובנות עם ידידינו במדינות שונות. בישראל אנחנו נכנסים לחורף, עונת השפעת והוירוסים, עם שכבת ההגנה הטובה ביותר שמדינה יכולה לספק לאזרחיה".

    בנט עדכן: "בנוסף, יתכן שישנה בשורה טובה בדמות תרופה לטיפול בקורונה. כבר בסוף השבוע, ביקשתי מהמערכת אצלנו ללמוד לעומק את נושא התרופה החדשה, ולבדוק רכש עבור מדינת ישראל.

    אם התרופה תאושר לשימוש זה יהיה עוד כלי משמעותי בניהול המגפה, יחד עם חיסונים לכולם ובדיקות נגישות, לכולם, כל הזמן. תודה רבה".



    0 תגובות